Betaling

Betalen van het bezoek:
De betaling vind plaats aan het einde van het bezoek. Zodra de Sint en zijn pieten worden uitgezwaaid, kunt u bij de deur een envelop met daarin het contante afgesproken bedrag, aan een van de pieten meegeven. Eventueel kunt u uw naam op de envelop schrijven, voor onze administratie. De piet zal het bedrag bij de deur controleren, dus plak de envelop graag (nog) niet dicht.

Annulering:
Wij gaan met zorg om met alle boekingen die we binnen krijgen. En reserveren speciaal voor u een plaatsje, als u ons boekt. Mocht u vanwege welke omstandigheden dan ook het bezoek willen annuleren, dan kan dat tot 5 dagen voor het bezoek. Zo hebben wij nog tijd om eventueel iemand anders te vinden die op die datum en tijd een bezoek wil. Als u definitief wil annuleren, korter dan 5 dagen voor het bezoek, zullen wij annuleringskosten rekenen.

Bedrijven factuur:
Voor bedrijven is het mogelijk een factuur te ontvangen. Mocht u dit willen, kunt u hiernaar vragen of informeren bij het reserveren van uw bezoek. Aangezien de Sinterklazencentrale van de Scouting Franciscus Lodewijkgroep niet BTW-plichtig is, kunnen wij geen BTW vermelden op de factuur.