Franciscus Lodewijkgroep

Scouting Franciscus Lodewijkgroep

Vind je alles leuk en kan je niet kiezen wat je gaat doen? Bij ons op scouting kan bijna alles! Scouting Franciscus-Lodewijkgroep, ook wel Scouting FLG genoemd, biedt een actieve en uitdagende vrijetijdsbesteding voor jong en oud! Scouting is leuk én leerzaam. Je hebt veel plezier met elkaar, leert om samen te werken en je krijgt de ruimte om te ontdekken en te leren waardoor je steeds zelfstandiger wordt. En wie weet geef je later ook wel leiding aan een groep kinderen!

Naast de grote groep kinderen is er ook genoeg voor volwassenen: Achter de schermen of voor een groep. Overal kan iedereen wel uitgedaagd worden om verder te leren. Natuurlijk is er ook genoeg mogelijkheid om jezelf ook te ontwikkelen.

Ons clubgebouw is een monumentaal pand aan de Lange Haven 11 in het centrum van Schiedam. Alle leeftijdsgroepen hebben een eigen lokaal. Er is een grote binnenspeelruimte en voldoende speelmogelijkheden in de buurt.

Voor wie

Scouting is voor iedereen die ouder is dan 4 jaar oud. Er zit geen limiet aan hoe oud je moet zijn. Lijkt het jou cool om ook elke week jezelf te ontwikkelen door middel van sport, spel en voornamelijk veel plezier? Kom dan een keer kijken bij ons!

Wil je weten welke leeftijdsgroep voor jou is, kijk dan hier onder bij de speltakken. Meer informatie kan je vinden op de pagina van de speltakken zelf. Wil je ook een beeld bij wat de verschillende leeftijdsgroepen echt doen? Kijk dan snel bij onze foto's!

Kom eens kijken

Uiteraard ben je meer dan welkom om eens langs te komen om te kijken of Scouting wat voor jou is. We vragen je alleen wel even om het ons te laten weten zodat we er van tevoren rekening mee kunnen houden dat er een extra persoon is. Onze contactgegevens kan je vinden onder het kopje contact.

Heb je een vraag? Schroom je niet om deze te stellen! We staan je met alle plezier te woord!

Je kan een mail sturen naar ons algemene e-mailadres of naar een speltak zelf. Ook als je een vraag, mededeling of iets anders met ons wil communiceren kan je die contactopties gebruiken hiervoor.

Speltakken

Bij Scouting worden de jeugdleden opgedeeld in verschillende leeftijdsgroepen, ook wel Speltakken genaamd. Klik op een van de onderstaande speltakken om er meer over te lezen.