Bestelronde groepsshirts

2019-06-07 09:31:10

Onze groepsshirt, je hebt hem vast al bij andere leden kunnen zien. Natuurlijk is hij niet alleen mooi, maar hij is ook heel handig om te hebben tijdens, bijvoorbeeld, zomerkamp wanneer de dagen te warm zijn voor een uniform maar je wel een scoutfit aan moet. Lekker cool en praktisch dus!

Ieder jaar is er weer een bestelronde, zo ook dit jaar. Alle leden hebben hier een mailtje over gekregen en de deadline is 9 juni! Mocht je nog twijfelen over je maat, heb je vanavond (7 juni) of morgen ochtend (8 juni) nog de tijd om een passhirt te passen op ons clubgebouw op de Lange Haven.

Mocht je een shirt willen hebben, stuur dan een mailtje naar info@scoutingflg.nl met je naam, welke maat/maten je wil en of het bedrag afgeschreven mag worden van de rekening waar je contributie van betaald (of een alternatief IBAN nummer)

Hieronder staat voor alle zekerheid nog de oorspronkelijke e-mail:

Beste scouting-FLG-leden

Misschien heb je hem al eerder gezien, want een heleboel leden hebben hem al: ons groepsshirt.

De jaarlijkse nabestelronde is nu gestart. Het groepsshirt is geel, heeft een grote opdruk aan de achterkant en het zandloperlogo op de voorkant en kost 15 euro per stuk. Groepsshirts zijn niet verplicht (maar wel lekker als zomerscoutfit en op weekenden en kampen).

Shirts passen kan vanaf 17 mei op de Lange Haven tijdens opkomsten.

Bestelde shirts kunnen niet geruild of teruggegeven worden.

Bestellen kan alleen digitaal door op deze email te reageren.

Lever je digitale bestelling uiterlijk 9 juni in, zodat we de shirts voor het zomerkamp nog uit kunnen delen.

Voor en achternaam :

Wil graag bestellen (aantal invullen achter gewenste maat) :

kinder XS :

kinder S :

kinder M :

kinder L :

kinder XL :

heren S :

heren M :

heren L :

heren XL :

heren XXL :