Update over onze opkomsten

2020-05-28 10:29:14

Update: Inmiddels hebben we gelukkig weer de mogelijkheid om eventueel binnen en bij voorkeur buiten opkomsten te organiseren en de eerst leuke ‘offline’ activiteiten zijn alweer voorbij gekomen. De leden worden kort voor de opkomst geïnformeerd wat de plannen van die week zijn.

---

De afgelopen tijd waren er helaas geen opkomsten op het clubhuis, maar daarvoor in de plaats waren er super leuke opkomsten online. We hopen dat iedereen toch een beetje heeft kunnen scouten vanuit huis!

Inmiddels hebben we gelukkig weer de mogelijkheid om buiten opkomsten te organiseren en de eerst leuke ‘offline’ activiteiten zijn alweer voorbij gekomen. De leden worden kort voor de opkomst geïnformeerd wat de plannen van die week zijn. We laten het ook weten als we weer binnen opkomsten mogen organiseren.