68e Duinenmars - Franciscus Lodewijkgroep

Soort activiteit:
Groepsactiviteit

Beschrijving

De Duinenmars is een jaarlijks terugkerende hike door, je raad het niet, de duinen bij Den Haag. Ook wij zijn weer van de partij op 7 april. We maken er weer een gezellige groepsactiviteit van waar merendeel van de leden meedoen. Je mist wat als je er niet bij bent! Natuurlijk mogen niet allen de jeugdleden meedoen. Als je als ouder / verzorger van een jeugdlid mee wil lopen, ben je ook meer dan welkom! Geef je dan alleen wel ook op! Alle speltakken lopen een afstand die bij de leeftijd van de leden past. Zo heeft iedereen een haalbare uitdaging. Die dag verzamelen we om 9.30 uur op de Lange Haven en we zijn rond 16.00 uur weer terug op de Lange Haven. Deelnemers krijgen in de week voor de Duinenmars nog een brief met de exacte gegevens. Je kunt je tot 24 maart opgeven door onderstaande gegevens via email door te geven naar info@scoutingflg.nl.